Radek, Accounting Team Leader
w METRO Global Solution Center od 2012 roku
Poznajcie historię Radka!
„Podczas studiów pracowałem w METRO Group - w sklepie Makro Cash & Carry w Szczecinie. Do moich obowiązków należało układanie towarów, obsługa klienta i sprzedaż przy kasie. Wtedy nie myślałem, że pewnego dnia będę pracować w METRO Global Solution Center i robić zupełnie inne rzeczy.
Rozpoczęcie działalności METRO Global Solution Center (wcześniej METRO SERVICES) w Szczecinie zbiegło się z moim ukończeniem studiów. Kilka dni po obronie pracy magisterskiej otrzymałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną i zostałem przyjęty na stanowisko młodszego księgowego w dziale GA. Po krótkim czasie przeniosłem się do działu należności, gdzie wykonywałem zadania księgowe głównie dla MAKRO Polska, a później także METRO Cash & Carry w Turcji, Hiszpanii i Portugalii. Z czasem, gdy mój zespół się powiększał i dostawałem coraz więcej nowych zadań, awansowałem na nowe stanowiska w ramach istniejącej ścieżki rozwoju.
Później stanąłem przed największym wyzwaniem, jakim był udział w projekcie migracyjnym procesów METRO Cash & Carry i Real w Niemczech. W tym czasie awansowałem także na stanowisko Team Leadera i koordynowałem zespół, który początkowo składał się z 3 osób, a kiedy zakończyliśmy projekt, było to aż 20 osób. Budowałem ten zespół, ucząc się, zdobywając doświadczenie. Następnie zostałem oddelegowany do bardzo ważnego, strategicznego dla grupy METRO projektu i przeszedłem ze stanowiska Team Leadera na stanowisko Senior Process Expert. Aktualnie powróciłem na stanowisko liderskie i pracuję jako Accounting Team Leader.
Dla mnie praca w METRO Global Solution Center oznacza ciągły rozwój i, co najważniejsze, daje mi możliwość zmierzenia się z nowymi wyzwaniami! Jak mówią: Bez względu na to, co się stanie, bez względu na to, jak daleko wydaje się być z dala od miejsca, w którym chcesz się znajdować, nigdy nie przestawaj wierzyć, że jakoś to zrobisz.”
